Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/15849
Título: Webinars in higher education: use and misuse
Autores/as: Samson, Richard
Clasificación UNESCO: 58 Pedagogía
580101 Medios audiovisuales
Palabras clave: Educación superior
Fecha de publicación: 2014
Conferencia: I Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2014) 
Resumen: Web meetings have recently become a common tool for eLearning in higher education. But what are they used for? How well do they work? How do they fit into the pedagogical context? In this paper, the wider context of social and technological change over recent years is discussed and, in this light, the (mis)use of webinars to recreate traditional classroom dynamics online is held up to criticism. Possible future educational fits for this technology are indicated.
URI: http://hdl.handle.net/10553/15849
Fuente: I Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en al ámbito de las TIC (2014)
Colección:Actas de congresos
miniatura
Adobe PDF (150,62 kB)
Vista completa

Visitas

65
actualizado el 16-mar-2024

Descargas

74
actualizado el 16-mar-2024

Google ScholarTM

Verifica


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.