Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136015
Title: Embedded assessment in Higher Education: a case study
Authors: Lorella Giannandrea
Francesca Gratania
UNESCO Clasification: 5801 Teoría y métodos educativos
580106 Evaluación de alumnos
Keywords: Embedded assessment
Assessment as learning
Assessment in higher education
Feedback
Issue Date: 2024
Publisher: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) 
Conference: XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) 
URI: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136015
ISBN: 978-84-09-63206-0
Source: Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 71-72, (Noviembre 2024)
Appears in Collections:Actas de congresos
Adobe PDF (728,45 kB)
Show full item record

Page view(s)

29
checked on May 17, 2025

Download(s)

28
checked on May 17, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.