Please use this identifier to cite or link to this item:
https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/135940
Title: | Análisis comparativo del uso de verbos modales en recetas del siglo XIX entre hombres y mujeres desde una perspectiva didáctica | Authors: | Soto Déniz, Isabel | UNESCO Clasification: | 570201 Lingüística histórica | Issue Date: | 2024 | Publisher: | Dykinson | URI: | https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/135940 | ISBN: | 978-84-1070-452-7 | Source: | Calidad e innovación pedagógica: Experiencias docentes y tecnológicas aplicadas al aula / Eloy López-Meneses, David Cobos-Sanchiz, Alicia Jaén-Martínez, Antonio-Hilario Martín-Padilla, Laura Molina-García (coords.) p. 1579-1595 / | URL: | http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=9900328 |
Appears in Collections: | Capítulo de libro |
Page view(s)
33
checked on May 17, 2025
Download(s)
37
checked on May 17, 2025
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.