Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/126570
Title: Analyzing Service Quality Of Public Transport To The University Campus. An Importance-Satisfaction Analysis Based On Best-Worst Scales
Authors: Matas Monroy, Javier Hernán
Director: Román García, Concepción 
Martín Hernández, Juan Carlos 
Issue Date: 2023
Department: Departamento de Análisis Económico Aplicado
Degree: Máster Universitario en Economía del Turismo, del Transporte y del Medio Ambiente
URI: http://hdl.handle.net/10553/126570
Appears in Collections:Trabajo final de máster

En el caso de que no encuentre el documento puede ser debido a que el centro o las/os autoras/es no autorizan su publicación. Si tiene verdadero interés en el contenido del mismo, puede dirigirse al director/a o directores/as del trabajo cuyos datos encontrará más arriba.

Show full item record

Page view(s)

24
checked on Jan 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.