Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/12281
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNuez García, Cristóbal L.en_US
dc.date.accessioned2014-10-03T02:30:24Z-
dc.date.accessioned2018-03-15T14:28:17Z-
dc.date.available2014-10-03T02:30:24Z-
dc.date.available2018-03-15T14:28:17Z-
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.issn0213-0610en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/12281-
dc.description.abstractEn este artículo nos centramos en el empleo didáctico del M-learning, sus grandes posibilidades comunicativas y facilitadoras de acceso a la información, y especialmente el uso del smartphone y otros dispositivos móviles como recurso educativo para el conocimiento de la música de las Islas Canarias.en_US
dc.description.abstractIn this article we talk about the didactic use of the mlearning, its great posibilities in the communication field and the access to information, and especially the use of smartphones and other mobile devices as an educational resource to learn the music of the Canary Islands.en_US
dc.formatPDFes
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaen_US
dc.sourceEl Guiniguada. Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación [ISSN 0213-0610], n.21, p. 85en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject531204 Educaciónen_US
dc.subject.otherM-learningen_US
dc.subject.otherMúsica canariaen_US
dc.subject.otherSmartphoneen_US
dc.subject.otherTICen_US
dc.titleCM2 Learning (Canarian Music Mobile Learning): un aula móvil para la música de las Islasen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347-
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoen_US
dc.identifier.ulpgces
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.21, 2012 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (315 kB)
Show simple item record

Page view(s)

103
checked on Aug 17, 2024

Download(s)

179
checked on Aug 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.