Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/118670
Title: | Teachers' engaging messages: Asessment, school year evolution and Grade differences | Authors: | Falcón Pulido, Samuel Álvarez Álvarez,Carmen León González-Vélez, Jaime José |
UNESCO Clasification: | 5803 Preparación y empleo de profesores 5801 Teoría y métodos educativos 6104 Psicopedagogía |
Issue Date: | 2022 | Project: | ¿Qué mensajes utilizan los docentes de secundaria para fomentar el estudio? Una intervención formativa online Modificar El Estilo Comunicativo Del Profesor Para Mejorar El Rendimiento Académico de Los Estudiantes |
Conference: | SIG 1 & 4 JOINT CONFERENCE EARLI | URI: | http://hdl.handle.net/10553/118670 | Source: | SIG 1 & 4 JOINT CONFERENCE EARLI, 27-30 June 2022 |
Appears in Collections: | Ponencias |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.