Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/118670
Title: Teachers' engaging messages: Asessment, school year evolution and Grade differences
Authors: Falcón Pulido, Samuel 
Álvarez Álvarez,Carmen 
León González-Vélez, Jaime José 
UNESCO Clasification: 5803 Preparación y empleo de profesores
5801 Teoría y métodos educativos
6104 Psicopedagogía
Issue Date: 2022
Project: ¿Qué mensajes utilizan los docentes de secundaria para fomentar el estudio? Una intervención formativa online 
Modificar El Estilo Comunicativo Del Profesor Para Mejorar El Rendimiento Académico de Los Estudiantes 
Conference: SIG 1 & 4 JOINT CONFERENCE EARLI 
URI: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/118670
Source: SIG 1 & 4 JOINT CONFERENCE EARLI, 27-30 June 2022
Appears in Collections:Ponencias
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.