Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/118004
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPorta Vales, Anastasia Luisaes
dc.contributor.authorBlanco Álvarez, Melanies
dc.date.accessioned2022-09-11T20:02:09Z-
dc.date.available2022-09-11T20:02:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/118004-
dc.titleInformarlos O Autoinformarse: Las Redes Sociales Como Nuevo Escenario De Conocimientos De Educación Afectivo-Sexuales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-67910es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Sociales
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

10
checked on Dec 16, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.