Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/110747
Title: La lealtad en donación de sangre: orientación al donante y calidad de servicio como ejes de campañas de comunicación
Authors: Martín Santana, Josefa Delia 
Robaina Calderín, Lorena Del Pino 
Romero Domínguez, Laura 
UNESCO Clasification: 611413 Marketing
32 Ciencias médicas
Keywords: Donación de sangre
marketing
Issue Date: 2020
Publisher: Editorial Sindéresis 
URI: http://hdl.handle.net/10553/110747
ISBN: 978-84-18206-63-4
Source: Estrategias de marketing social corporativo: retos de comunicación y branding en entornos competitivos / Estela Núñez-Barriopedro; Azucena Penelas-Leguía; Pedro Cuesta-Valiño (coords.), p. 77-104
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show full item record

Page view(s)

78
checked on Mar 16, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.