Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/110218
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKonstantinidi, Konstantinaen_US
dc.date.accessioned2021-07-05T15:52:39Z-
dc.date.available2021-07-05T15:52:39Z-
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/110218-
dc.languagespaen_US
dc.subject570112 Traducciónen_US
dc.subject570111 Enseñanza de lenguasen_US
dc.titleLa adquisición y la percepción del inglés como L2, mediante el enfoque cognitivista, en alumnos de Traducción e Interpretaciónen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/lectureen_US
dc.typeLectureen_US
dc.relation.conferenceI Congreso Internacional de Innovación docente e investigación en Educación Superioren_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Ponenciaen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.event.eventsstartdate20-11-2019-
crisitem.event.eventsenddate22-11-2019-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Cognition, linguistic, text and information processing-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.orcid0000-0001-7683-1335-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.fullNameKonstantinidi,Konstantina-
Appears in Collections:Ponencias
Show simple item record

Page view(s)

100
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.