Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/74244
Título: Design and validation of an instrument for measuring advertising effectiveness in the printed media
Autores/as: Beerli, Asuncióan
Martín Santana, Josefa Delia 
Clasificación UNESCO: 531105 Marketing (comercialización)
Fecha de publicación: 1999
Publicación seriada: Journal of Current Issues and Research in Advertising 
Resumen: The aim of this research work was to design and test out an instrument for measuring advertising effectiveness in the printed media, and in particular in the daily press and so develop a fully integrated theoretical framework establishing the procedure and methodology to use for measuring the effectiveness of an advertising campaign or advertisement.
URI: http://hdl.handle.net/10553/74244
ISSN: 1064-1734
DOI: 10.1080/10641734.1999.10505092
Fuente: Journal of Current Issues and Research in Advertising [ISSN 1064-1734], v. 21 (2), p. 11-30, (Enero 1999)
Colección:Artículos
Vista completa

Citas SCOPUSTM   

55
actualizado el 17-nov-2024

Visitas

178
actualizado el 19-oct-2024

Google ScholarTM

Verifica

Altmetric


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.