Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/99335
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHernández García, Noelia Mares
dc.contributor.authorRivero Cazorla, Paola Almudenaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:40:58Z-
dc.date.available2021-03-11T00:40:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/99335-
dc.titleLa Regulación Emocional Como Método Para Canalizar Las Emociones En El Primer Nivel De Educación Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-52640es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

57
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.