Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/96342
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAguiar Perera, María Victoriaes
dc.contributor.authorMoreno Gil, Carlos
dc.date.accessioned2021-03-11T00:23:46Z-
dc.date.available2021-03-11T00:23:46Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/96342-
dc.title¿Cómo Aprendemos Cuando Jugamos? Análisis Del Videojuego Como Herramienta Para El Conocimiento
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47883
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

27
checked on Aug 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.