Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/95442
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNavarro Betancor, Sebastián Manueles
dc.contributor.advisorMedina Benítez, María Doloreses
dc.contributor.authorLópez Gutiérrez, Paula
dc.date.accessioned2021-03-11T00:19:23Z-
dc.date.available2021-03-11T00:19:23Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/95442-
dc.titleEl Uso De La Expresión Plástica Como Herramienta De Comunicación En Niños Con Trastornos Del Espectro Autista (Tea)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especiales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-43944
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

31
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.