Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/92534
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLuján Henríquez, Isabel Maríaes
dc.contributor.authorMartí Fritschi, Miriam
dc.date.accessioned2021-03-11T00:02:24Z-
dc.date.available2021-03-11T00:02:24Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/92534-
dc.titleIntegración del MINDFULNESS en las rutinas del aula
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-40494
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

54
checked on Aug 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.