Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/92534
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLuján Henríquez, Isabel Maríaes
dc.contributor.authorMartí Fritschi, Miriam
dc.date.accessioned2021-03-11T00:02:24Z-
dc.date.available2021-03-11T00:02:24Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/92534-
dc.titleIntegración del MINDFULNESS en las rutinas del aula
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-40494
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.