Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/90591
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFernández Martínez, Doloreses
dc.contributor.authorFalcón Díaz, María Del Pilar
dc.date.accessioned2021-03-10T23:52:59Z-
dc.date.available2021-03-10T23:52:59Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/90591-
dc.titlelearning a second language: a case study of Spanish learners'mistakes in secondary education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-37979
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernas
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Variación y Cambio Lingüístico-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

25
checked on Apr 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.