Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/86646
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLópez Lozoya, Margaritaes
dc.contributor.authorEscribano Santana, Lara Concepción
dc.date.accessioned2021-03-10T23:33:09Z-
dc.date.available2021-03-10T23:33:09Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/86646-
dc.titleValoración De Los Principios De La Escuela Nueva Como Modelo Alternativo Al Tradicional: Un Estudio Con Familias Y Dos Centros De Educación Infantil
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-32181
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

SCOPUSTM   
Citations

1
checked on Dec 15, 2024

WEB OF SCIENCETM
Citations

2
checked on Dec 15, 2024

Page view(s)

36
checked on May 4, 2024

Download(s)

24
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.