Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/8268
Title: La medición de la calidad: un instrumento para la gestión de las empresas de servicios
Authors: Padrón Robaina, Víctor 
UNESCO Clasification: 53 Ciencias económicas
Issue Date: 1996
Journal: Vector Plus 
Abstract: Este trabajo desarrolla una metodología para la construcción de una escala de actitud, un instrumento de gran utilidad para medir la calidad percibida por los clientes de las empresas de servicios.
URI: http://hdl.handle.net/10553/8268
ISSN: 1134-5306
Source: Vector Plus. Las Palmas de Gran Canaria: Fundación Universitaria, 1994- ISSN 1134-5306, n. 7, 1996, p. 49
Appears in Collections:Vector plus. n.07, 1996 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (7,08 MB)
Show full item record

Page view(s)

3
checked on Jun 2, 2020

Download(s)

3
checked on Jun 2, 2020

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.