Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/75634
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÁlvarez Gil, Francisco J.en_US
dc.date.accessioned2020-11-17T17:34:06Z-
dc.date.available2020-11-17T17:34:06Z-
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.issn2201-5639en_US
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/75634-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofThe Conversationen_US
dc.sourceThe Conversation [ISSN 2201-5639], 8 de marzo de 2020en_US
dc.subject531204 Educaciónen_US
dc.subject5801 Teoría y métodos educativosen_US
dc.subject570111 Enseñanza de lenguasen_US
dc.subject.otherLenguajeen_US
dc.subject.otherIdiomasen_US
dc.subject.otherEconomía digitalen_US
dc.subject.otherEnseñanza de idiomasen_US
dc.subject.otherAppsen_US
dc.subject.otherAplicacionesen_US
dc.subject.otherCultura digitalen_US
dc.subject.otherLenguasen_US
dc.subject.otherSegunda lenguaen_US
dc.titleHasta qué punto son fiables las 'apps' para aprender idiomasen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.urlhttps://theconversation.com/hasta-que-punto-son-fiables-las-apps-para-aprender-idiomas-132718-
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptGIR Discourse, Communication and Society-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.orcid0000-0002-8752-9091-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.fullNameÁlvarez Gil, Francisco José-
Appears in Collections:Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (204,35 kB)
Show simple item record

Page view(s)

68
checked on May 18, 2024

Download(s)

243
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.