Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/73807
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorSanjuán Hernán-Pérez, Alejandraen_US
dc.contributor.authorGarcía Domínguez, Melchoren_US
dc.contributor.authorRoca-González, Cristinaen_US
dc.contributor.authorPalomino-Martín, Antonioen_US
dc.date.accessioned2018-11-23T04:27:02Z-
dc.date.accessioned2020-07-27T08:09:31Z-
dc.date.available2018-11-23T04:27:02Z-
dc.date.available2020-07-27T08:09:31Z-
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.issn1877-0509en_US
dc.identifier.otherWoS-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/73807-
dc.description.abstractThe introduction in the market of portable devices with digital cameras with enough resolution makes rethink to photogrammetric people use them to obtain a 3D model with acceptable precision for technical jobs. If we add that the practice most students have this kind of device makes photogrammetry can be available at any time by the rise in no time.en_US
dc.languageengen_US
dc.relation.ispartofProcedia Computer Scienceen_US
dc.sourceProcedia Computer Science [ISSN 1877-0509], v. 25, p. 345-347, (2013)en_US
dc.subject3304 Tecnología de los ordenadoresen_US
dc.subject.other3D Modelen_US
dc.subject.otherPhotogrammetricen_US
dc.subject.otherIphone Cameraen_US
dc.titleUsing IPhone Camera in Photomodeler for the 3D Survey of a Sculpture as Practice for Architecture's Studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten_US
dc.typeConferenceObjecten_US
dc.relation.conferenceInternational Conference on Virtual and Augmented Reality in Education (VARE)en_US
dc.identifier.doi10.1016/j.procs.2013.11.041en_US
dc.identifier.scopus84890773624-
dc.identifier.isi000345445900040-
dc.contributor.authorscopusid55970324800-
dc.contributor.authorscopusid55853459800-
dc.contributor.authorscopusid55853726300-
dc.contributor.authorscopusid57199495353-
dc.description.lastpage347en_US
dc.description.firstpage345en_US
dc.relation.volume25en_US
dc.investigacionIngeniería y Arquitecturaen_US
dc.type2Actas de congresosen_US
dc.contributor.daisngid20122136-
dc.contributor.daisngid4344948-
dc.contributor.daisngid7330228-
dc.contributor.daisngid9916139-
dc.description.notas2013 International Conference On Virtual And Augmented Reality In Education / Edited by Jorge Martin-Gutierrez, Egils Gintersen_US
dc.description.numberofpages3en_US
dc.utils.revisionen_US
dc.contributor.wosstandardWOS:Hernan-Perez, AS-
dc.contributor.wosstandardWOS:Dominguez, MG-
dc.contributor.wosstandardWOS:Gonzalez, CR-
dc.contributor.wosstandardWOS:Martin, AP-
dc.date.coverdate2013en_US
dc.identifier.conferenceidevents120882-
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptGIR IDeTIC: División de Fotónica y Comunicaciones-
crisitem.author.deptIU para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación-
crisitem.author.deptDepartamento de Cartografía y Expresión Gráfica en La Ingeniería-
crisitem.author.deptDepartamento de Cartografía y Expresión Gráfica en La Ingeniería-
crisitem.author.deptGIR Praxiología motriz, entrenamiento deportivo, didáctica de las actividades físicas y salud-
crisitem.author.orcid0000-0002-8557-645X-
crisitem.author.parentorgIU para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Educación Física-
crisitem.author.fullNameSanjuán Hernán-Pérez, Alejandra-
crisitem.author.fullNameGarcía Domínguez, Melchor-
crisitem.author.fullNameRoca González, María Cristina-
crisitem.author.fullNamePalomino Martín,Antonio-
crisitem.event.eventsstartdate07-11-2013-
crisitem.event.eventsenddate09-11-2013-
Colección:Actas de congresos
Unknown (906,49 kB)
Vista resumida

Citas SCOPUSTM   

6
actualizado el 24-nov-2024

Citas de WEB OF SCIENCETM
Citations

3
actualizado el 24-nov-2024

Visitas

142
actualizado el 02-mar-2024

Descargas

134
actualizado el 02-mar-2024

Google ScholarTM

Verifica

Altmetric


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.