Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/72688
Title: | El efecto de la planificación en la expresión oral de alumnos de primaria | Other Titles: | The planning effect in primary students oral expression | Authors: | Arnáiz Castro, Patricia Bazo Martínez, Plácido Peñate Cabrera, Marcos |
UNESCO Clasification: | 58 Pedagogía | Keywords: | English As A Foreign Language Planning Primary Education Speaking Inglés como lengua extranjera, et al |
Issue Date: | 2010 | Journal: | Porta Linguarum | Abstract: | There is enough evidence in foreign language research to affirm that planning language production is beneficial for the learning process. But this evidence comes mainly from studies carried out with subjects over 18 and with an A2 or higher level. This paper presents the results of a study done with Primary children, with an A1 level, which compares their language production in three different planning situations. Existe sobrada evidencia de que planificar la producción resulta beneficioso para el aprendizaje de una lengua extranjera, pero esa evidencia se apoya principalmente en estudios llevados a cabo con aprendices mayores de 18 años, y con un nivel de lengua de A2 en adelante. Este artículo presenta los resultados de una investigación realizada con alumnos de sexto de primaria, con un nivel de A1, en la que se compara su producción lingüística en tres situaciones de planificación diferentes. |
URI: | http://hdl.handle.net/10553/72688 | ISSN: | 1697-7467 | Source: | Porta Linguarum [ISSN 1697-7467] (14), p. 181-195 |
Appears in Collections: | Artículos |
SCOPUSTM
Citations
1
checked on Nov 17, 2024
Page view(s)
247
checked on Mar 9, 2024
Download(s)
174
checked on Mar 9, 2024
Google ScholarTM
Check
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.