Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/72355
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVera Cazorla, María Jesúsen_US
dc.date.accessioned2020-05-13T14:31:19Z-
dc.date.available2020-05-13T14:31:19Z-
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.issn1133-1127en_US
dc.identifier.otherWoS-
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/72355-
dc.languageengen_US
dc.relation.ispartofLFE. Revista de Lenguas para Fines Específicosen_US
dc.sourceLfe-Revista De Lenguas Para Fines Especificos [ISSN 1133-1127], v. 18, p. 268-272en_US
dc.subject6202 Teoría, análisis y crítica literariasen_US
dc.titleWalsh, Steve. 2011. Exploring Classroom Discourse. Language in Action. London and New York: Routledge, pp. 239.en_US
dc.title.alternativeExploring Classroom Discourse. Language in Actionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.isi000219403200013-
dc.identifier.eissn2340-8561-
dc.description.lastpage272en_US
dc.description.firstpage268en_US
dc.relation.volume18en_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Reseñaen_US
dc.contributor.daisngid7521478-
dc.description.numberofpages5en_US
dc.utils.revisionen_US
dc.contributor.wosstandardWOS:Cazorla, MJV-
dc.date.coverdate2012en_US
dc.identifier.ulpgces
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptGIR Estudios sociolingüísticos y socioculturales-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.orcid0000-0002-0210-030X-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.fullNameVera Cazorla, María Jesús-
Appears in Collections:Reseña
Thumbnail
Adobe PDF (131,3 kB)
Show simple item record

Page view(s)

132
checked on Jul 20, 2024

Download(s)

60
checked on Jul 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.