Please use this identifier to cite or link to this item:
https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/72096
Title: | Sara Robles Ávila y Jesús Sánchez Lobato (coords.), Teoría y práctica de la enseñanza-aprendizaje del español para fines específicos. Anejo 84 de Analecta Malacitana | Other Titles: | Theory and practice of education-learning of Spanish for specific ends | Authors: | Gonzalez Perez, Rosario Martínez Sariego, Mónica María |
UNESCO Clasification: | 6202 Teoría, análisis y crítica literarias | Issue Date: | 2014 | Journal: | Revista de Filología de la Universidad de La Laguna | URI: | https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/72096 | ISSN: | 0212-4130 | Source: | Revista De Filologia De La Universidad De La Laguna [ISSN 0212-4130],v. 32, p. 265-269 |
Appears in Collections: | Reseña |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.