Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/72096
Title: Sara Robles Ávila y Jesús Sánchez Lobato (coords.), Teoría y práctica de la enseñanza-aprendizaje del español para fines específicos. Anejo 84 de Analecta Malacitana
Other Titles: Theory and practice of education-learning of Spanish for specific ends
Authors: Gonzalez Perez, Rosario
Martínez Sariego, Mónica María 
UNESCO Clasification: 6202 Teoría, análisis y crítica literarias
Issue Date: 2014
Journal: Revista de Filología de la Universidad de La Laguna 
URI: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/72096
ISSN: 0212-4130
Source: Revista De Filologia De La Universidad De La Laguna [ISSN 0212-4130],v. 32, p. 265-269
Appears in Collections:Reseña
Thumbnail
Adobe PDF (571,15 kB)
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.