Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/72096
Title: Sara Robles Ávila y Jesús Sánchez Lobato (coords.), Teoría y práctica de la enseñanza-aprendizaje del español para fines específicos. Anejo 84 de Analecta Malacitana
Other Titles: Theory and practice of education-learning of Spanish for specific ends
Authors: Gonzalez Perez, Rosario
Martínez Sariego, Mónica María 
UNESCO Clasification: 6202 Teoría, análisis y crítica literarias
Issue Date: 2014
Journal: Revista de Filología de la Universidad de La Laguna 
URI: http://hdl.handle.net/10553/72096
ISSN: 0212-4130
Source: Revista De Filologia De La Universidad De La Laguna [ISSN 0212-4130],v. 32, p. 265-269
Appears in Collections:Reseña
Thumbnail
Adobe PDF (571,15 kB)
Show full item record

Page view(s)

157
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

51
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.