Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/71898
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorDorta González, Pabloen_US
dc.contributor.authorSantos Peñate, Dolores Rosaen_US
dc.contributor.authorSuárez Vega, Rafaelen_US
dc.date.accessioned2020-05-01T11:07:25Z-
dc.date.available2020-05-01T11:07:25Z-
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.isbn978-84-691-8159-1en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/71898-
dc.description.abstractWe study a competitive multifacility location problem on networks where demand is inelastic and the customer choice rule is threshold sensitive. This means that the buying power of a customer is captured by rm A exclusively only if the distance from this customer to the competitor rms exceeds the distance to rm A in an amount greater than or equal to a threshold. This customer behaviour model may be considered an alternative to the binary and proportional choice rules. Some discretization results are proved and solution approachs are proposed.en_US
dc.languagespaen_US
dc.sourceXXXI Congreso Nacional de Estadística e Investigación Operativa ; V Jornadas de Estadística Pública: Murcia, 10-13 de febrero de 2009 : Libro de Actas, p. 190en_US
dc.subject530204 Estadística económicaen_US
dc.subject.otherLocalización competitivaen_US
dc.titleCompetitive location on networks when the customer behaviour is threshold-sensitiveen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten_US
dc.typeBookParten_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3152426-
dc.description.lastpage190en_US
dc.description.firstpage190en_US
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Capítulo de libroen_US
dc.contributor.authordialnetid1229128-
dc.contributor.authordialnetid170993-
dc.contributor.authordialnetid171053-
dc.identifier.dialnet3152426ARTLIB-
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR TIDES- Técnicas estadísticas bayesianas y de decisión en la economía y empresa-
crisitem.author.deptIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.deptDepartamento de Métodos Cuantitativos en Economía y Gestión-
crisitem.author.deptGIR TIDES- Técnicas estadísticas bayesianas y de decisión en la economía y empresa-
crisitem.author.deptIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.deptDepartamento de Métodos Cuantitativos en Economía y Gestión-
crisitem.author.deptGIR TIDES- Técnicas estadísticas bayesianas y de decisión en la economía y empresa-
crisitem.author.deptIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.deptDepartamento de Métodos Cuantitativos en Economía y Gestión-
crisitem.author.orcid0000-0003-0494-2903-
crisitem.author.orcid0000-0002-2694-7943-
crisitem.author.orcid0000-0002-1926-3121-
crisitem.author.parentorgIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.parentorgIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.parentorgIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.fullNameDorta González, Pablo-
crisitem.author.fullNameSantos Peñate, Dolores Rosa-
crisitem.author.fullNameSuárez Vega, Rafael Ricardo-
Colección:Capítulo de libro
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