Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/71681
Title: El comportamiento del donante de sangre desde la perspectiva del marketing: factores determinantes de la predisposición a donar sangre
Authors: Martín Santana, Josefa Delia 
Beerli Palacio, Asunción 
Fernández Monroy, Margarita 
UNESCO Clasification: 531105 Marketing (comercialización)
Keywords: Marketing
Donantes de sangre
Predisposición
Issue Date: 2008
URI: http://hdl.handle.net/10553/71681
ISBN: 978-84-690-8169-3
Source: Selección de investigaciones empresariales: convocatoria 2006, p. 169-186
URL: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=2794203
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show full item record

Page view(s)

90
checked on Sep 21, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.