Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/71124
Title: Adaptación de la evaluación al EEES: Una aplicación al Grado de Economía en la ULPGC
Authors: González Martel, Christian 
Andrada Félix, Julián 
UNESCO Clasification: 5602 Teoría y métodos generales
5311 Organización y dirección de empresas
Keywords: IEES
Evaluación continua
Aprendizaje formativo
Campus virtual
Issue Date: 2013
Journal: Anales de ASEPUMA 
Abstract: La adaptación de las distintas asignaturas de Matemáticas para la Economía y la Administración y Dirección de Empresa a los nuevos grados ha supuesto que, en mayor o menor medida, el profesorado haya implantado nuevos métodos de evaluación. Y no sólo por la obligatoriedad de imponer una evaluación continua sino también para que ésta sirviese de motivación para el alumnado en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Este trabajo pretende exponer el diseño del proceso de evaluación que se ha realizado en la asignatura de Matemáticas para la Economía II en el Grado de Economía de la Facultad de Economía, Empresa y Turismo de la ULPGC, así como los resultados obtenidos.
The conversion of the different subjects in mathematics for business and economics into the new degrees has led, to a greater or lesser extent, that teachers have implemented new assessment methods. And not only imposing a mandatory Continuous Assessment but also for it to serve as a motivation for the students in the teaching-learning process. This work aims to present the design of the evaluation process has been performed on the subject of Mathematics for Economics II of the Economics degree at the Faculty of Economics, Business and Tourism of ULPGC and the results obtained.
URI: http://hdl.handle.net/10553/71124
ISSN: 2171-892X
Source: Anales de ASEPUMA [ISSN 2171-892X], n. 21, p. 11-16
URL: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=4749178
Appears in Collections:Artículos
Thumbnail
PDF
Adobe PDF (184,08 kB)
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.