Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/71060
Title: El entorno competitivo y sus efectos moderadores en los valores culturales y capacidades de las empresas orientadas al mercado
Authors: Martín Santana, Josefa Delia 
Quintana Déniz, Agustín 
Beerli Palacio, Asunción 
UNESCO Clasification: 5311 Organización y dirección de empresas
Keywords: Gestión de empresas
Issue Date: 2005
Journal: Revista española de investigación de marketing ESIC 
URI: http://hdl.handle.net/10553/71060
ISSN: 1138-1442
Source: Revista española de investigación de marketing ESIC [ISSN 1138-1442], v. 9 (1), p. 37-64
URL: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=1182498
Appears in Collections:Artículos
Show full item record

Page view(s)

8
checked on Apr 4, 2020

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.