Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/71060
Title: El entorno competitivo y sus efectos moderadores en los valores culturales y capacidades de las empresas orientadas al mercado
Authors: Martín Santana, Josefa Delia 
Quintana Déniz, Agustín 
Beerli Palacio, Asunción 
UNESCO Clasification: 5311 Organización y dirección de empresas
Keywords: Gestión de empresas
Issue Date: 2005
Journal: Revista española de investigación de marketing ESIC 
URI: http://hdl.handle.net/10553/71060
ISSN: 1138-1442
Source: Revista española de investigación de marketing ESIC [ISSN 1138-1442], v. 9 (1), p. 37-64
URL: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=1182498
Appears in Collections:Artículos
Show full item record

Page view(s)

36
checked on Sep 24, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.