Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/70555
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGutiérrez-Taño, Desiderioen_US
dc.date.accessioned2020-02-26T20:49:05Z-
dc.date.available2020-02-26T20:49:05Z-
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.issn2530-5603en_US
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/70555-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofEmprendimiento y negocios internacionalesen_US
dc.sourceEmprendimiento y negocios internacionales [ISSN 2530-5603], v. 2 (1), p. 47-50en_US
dc.subject5311 Organización y dirección de empresasen_US
dc.titleUna guía para entender la economía colaborativa. De clientes-consumidores a individuos-proveedores (2016), de J. Bulchand-Gidumal y S. Melián-González. España. ISBN: 978-84-617-6654-3en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.20420/eni.2017.167-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Reseñaen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Appears in Collections:Reseña
Thumbnail
Adobe PDF (64,01 kB)
Show simple item record

Page view(s)

187
checked on Oct 31, 2024

Download(s)

135
checked on Oct 31, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.