Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/69596
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEscandell Bermúdez, María Olgaen_US
dc.contributor.authorDíaz Jiménez, Gabrielen_US
dc.date.accessioned2020-01-31T19:28:34Z-
dc.date.available2020-01-31T19:28:34Z-
dc.date.issued2001en_US
dc.identifier.issn1577-4864en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/69596-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofEvaluación e Intervención Psicoeducativa: Revista Interuniversitaria de Psicología de la Educaciónen_US
dc.sourceEvaluación e Intervención Psicoeducativa: Revista Interuniversitaria de Psicología de la Educación [ISSN 1577-4864] (6), p. 39-60en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject.otherTecnología Educativaen_US
dc.subject.otherEducación inclusivaen_US
dc.titleLas TICs en la integración de los universitarios con discapacidad visualen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=2265241-
dc.description.lastpage60-
dc.identifier.issue6-
dc.description.firstpage39-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.contributor.authordialnetid751247-
dc.contributor.authordialnetidNo ID-
dc.identifier.dialnet2265241ARTREV-
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptSociedad Digital-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.orcid0000-0002-5228-5533-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.fullNameEscandell Bermúdez, María Olga-
crisitem.author.fullNameDíaz Jiménez, Gabriel-
Appears in Collections:Artículos
Show simple item record

Page view(s)

12
checked on Jun 13, 2021

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.