Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/69544
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEscandell Bermúdez, María Olgaen_US
dc.contributor.authorLorenzo, Soniaen_US
dc.date.accessioned2020-01-31T16:59:54Z-
dc.date.available2020-01-31T16:59:54Z-
dc.date.issued2004en_US
dc.identifier.issn1135-6308en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/69544-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofEufonía: Didáctica de la músicaen_US
dc.sourceEufonía: Didáctica de la música [ISSN 1135-6308] (31), p. 74-94en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject620306 Música, musicologíaen_US
dc.subject.otherAbandono escolaren_US
dc.subject.otherMúsicaen_US
dc.subject.otherConservatorioen_US
dc.titleEl abandono de los estudios musicales en el conservatorio: la opinión de los profesores del centroen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=836475-
dc.description.lastpage94-
dc.identifier.issue31-
dc.description.firstpage74-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.contributor.authordialnetid751247-
dc.contributor.authordialnetidNo ID-
dc.identifier.dialnet836475ARTREV-
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.orcid0000-0002-5228-5533-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.fullNameEscandell Bermúdez, María Olga-
Appears in Collections:Artículos
Show simple item record

Page view(s)

20
checked on Sep 10, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.