Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/69430
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGarcía Pastor, Carmenen_US
dc.contributor.authorMarchena Gómez, Rosaen_US
dc.date.accessioned2020-01-27T18:56:30Z-
dc.date.available2020-01-27T18:56:30Z-
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.issn0210-1696en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/69430-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofSiglo Ceroen_US
dc.sourceSiglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual [ISSN 0210-1696],v. 44 (246), p. 6-25en_US
dc.subject5802 Organización y planificación de la educaciónen_US
dc.subject.otherInclusión en la educaciónen_US
dc.titleLa inclusión educativa en la prácticaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=4269781-
dc.description.lastpage25-
dc.identifier.issue246-
dc.description.firstpage6-
dc.relation.volume44-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.contributor.authordialnetidNo ID-
dc.contributor.authordialnetid622162-
dc.identifier.dialnet4269781ARTREV-
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
dc.description.sjr0,101
dc.description.sjrqQ4
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR Educación Inclusiva, Sociedad y Familia-
crisitem.author.deptDepartamento de Educación-
crisitem.author.orcid0000-0002-4469-4951-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Educación-
crisitem.author.fullNameMarchena Gómez, María Rosa-
Appears in Collections:Artículos
Show simple item record

Page view(s)

41
checked on Sep 16, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.