Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/68549
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSantana Quintana, María Del Pinoes
dc.contributor.authorUmpiérrez Sánchez, Paulaes
dc.date.accessioned2020-01-23T03:35:16Z-
dc.date.available2018-10-03T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-23T03:35:16Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/68549-
dc.descriptionGrado en Lenguas Modernasen_US
dc.formatPDFes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject6202 Teoría, análisis y crítica literariasen_US
dc.subject.otherSalinger, J. D. ( 1919-2010)-Crítica e interpretaciónes
dc.titleGuiding lights: the role of children in J. D. Salinger's Nine Storieses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Modernaes
dc.contributor.facultadFacultad de Filologíaen_US
dc.identifier.absysnet750007es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.description.numberofpages39 p.es
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-41439es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextrestricted-
crisitem.advisor.deptGIR Pensamiento, Creación y Representación en el ámbito de los Estudios Culturales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (1,76 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Page view(s)

79
checked on Jul 27, 2024

Download(s)

20
checked on Jul 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.