Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/68316
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSantana Hernández, Rafaeles
dc.contributor.authorBassols Casi, Mireiaes
dc.date.accessioned2020-01-23T03:28:14Z-
dc.date.available2018-02-09T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-23T03:28:14Z-
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/68316-
dc.formatPDFes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.titleInteracción e inclusión en el aula : estudio del proyecto de la escuela de educación primaria La Bóbilaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.identifier.absysnet737528es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.description.notasGrado en Educación Primariaen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-44380es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextrestricted-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (2,43 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Page view(s)

34
checked on Feb 3, 2024

Download(s)

23
checked on Feb 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.