Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/60908
Title: El rating como información al mercado. Un análisis de la reacción del mercado de acciones español ante anuncios relativos al rating de un emisor
Authors: Verona Martel, María Concepción 
Director: Aguiar Díaz, Inmaculada 
UNESCO Clasification: 530406 Dinero y operaciones bancarias
531106 Estudio de mercado
531206 Finanzas y seguros
Keywords: Bolsas de valores
Mercado financiero
España
Issue Date: 1998
Department: Departamento de Economía Financiera Y Contabilidad
URI: http://hdl.handle.net/10553/60908
Rights: Acceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGC
Appears in Collections:Tesis doctoral
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (16,21 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show full item record

Page view(s)

72
checked on May 4, 2024

Download(s)

25
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.