Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/58484
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCranfield, Susanen_US
dc.date.accessioned2019-12-16T15:50:49Z-
dc.date.available2019-12-16T15:50:49Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.issn1133-4770en_US
dc.identifier.otherDialnet
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/58484-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofLenguaje Y Textosen_US
dc.sourceLenguaje y textos [ISSN 1133-4770] (44), p. 111-114en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.titleThe Gift of Dyslexiaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.4995/lyt.2016.6753
dc.identifier.isi000443446000010
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=5808609-
dc.description.lastpage114-
dc.identifier.issue44-
dc.description.firstpage111-
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Reseñaen_US
dc.contributor.daisngid27777315
dc.contributor.authordialnetid2648283-
dc.identifier.dialnet5808609ARTREV-
dc.contributor.wosstandardWOS:Cranfield, S
dc.date.coverdate2016
dc.identifier.ulpgces
dc.description.esciESCI
dc.description.dialnetimpact0,0
dc.description.dialnetqQ1
dc.description.dialnetdD2
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.fullNameCranfield Mckay, Susan Isobel-
Appears in Collections:Reseña
Show simple item record

Page view(s)

86
checked on Nov 9, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.