Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5842
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLarrea Espinar, Ángela Mªes
dc.date.accessioned2011-07-19T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-03-07T09:38:13Z-
dc.date.available2011-07-19T04:00:45Z-
dc.date.available2018-03-07T09:38:13Z-
dc.date.issued2008es
dc.identifier.issn0213-0610-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/5842-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaes
dc.sourceEl Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.18, 2009, p. 67es
dc.subject58 Pedagogíaes
dc.titleLa identidad propia en la comunicación intercultural dentro del aula de lengua extranjeraes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347es
dc.identifier.crisid--
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
dc.identifier.ulpgces
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.18, 2009 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (164,03 kB)
Show simple item record

Page view(s)

77
checked on Jan 27, 2024

Download(s)

824
checked on Jan 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.