Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/57978
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSánchez Cuervo, Margarita Estheren_US
dc.date.accessioned2019-11-20T12:02:08Z-
dc.date.available2019-11-20T12:02:08Z-
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.isbn978-84-8427-759-0en_US
dc.identifier.otherDialnet
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/57978-
dc.languageengen_US
dc.publisherUniversidad de Castilla-La Manchaen_US
dc.sourceModos y formas de la comunicación humana / coord. por María Rosario Caballero Rodríguez, María Jesús Pinar Sanz, v. 2, p. 851-858en_US
dc.subject57 Lingüísticaen_US
dc.subject.otherComunicaciónen_US
dc.titleRhetorical organisation of the abstract or "What's the aim of our study?"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten_US
dc.typeConferenceObjecten_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3655611-
dc.description.lastpage858-
dc.description.firstpage851-
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Actas de congresosen_US
dc.description.notasRecoge los contenidos presentados a: Asociación Española de Lingüística Aplicada. Congreso Internacional (27. 2009. Ciudad Real). Títulos paralelos: Ways and modes of human communicationen_US
dc.contributor.authordialnetid1000472-
dc.identifier.dialnet3655611ARTLIB-
dc.identifier.ulpgces
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptGIR Discourse, Communication and Society-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.orcid0000-0002-5562-8837-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.fullNameSánchez Cuervo, Margarita Esther-
Appears in Collections:Actas de congresos
Show simple item record

Page view(s)

72
checked on Jan 18, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.