Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/55150
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMartín de León, Celiaen_US
dc.contributor.authorGonzález Ruiz, Víctor Manuelen_US
dc.date.accessioned2019-03-22T14:56:29Z-
dc.date.available2019-03-22T14:56:29Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.isbn978-3-0343-1985-0en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/55150-
dc.languagespaen_US
dc.publisherPeter Lang Publishing Groupen_US
dc.sourceColección: New trends in translation studies ; vol. 19en_US
dc.subject630109 Sociología de la literaturaen_US
dc.subject57 Lingüísticaen_US
dc.subject.otherTraducciónen_US
dc.titleFrom the lab to the classroom and back again : perspectives on translation and interpreting trainingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/booken_US
dc.typeBooken_US
dc.identifier.doi10.3726/978-3-0353-0806-8en_US
dc.identifier.absysnet723051-
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Libroen_US
dc.description.observacionesIndexados en SPIen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.description.spiqQ1-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Cognition, linguistic, text and information processing-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.deptGIR IDETIC: División de Traducción e Interpretación y Aprendizaje de Lenguas (DTrIAL)-
crisitem.author.deptIU para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.orcid0000-0003-4548-9033-
crisitem.author.orcid0000-0001-7193-0406-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.parentorgIU para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación-
crisitem.author.fullNameMartín De León, Celia-
crisitem.author.fullNameGonzález Ruiz, Víctor Manuel-
Appears in Collections:Libro
Show simple item record

Page view(s)

79
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.