Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/3534
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYounis Hernández, José Antonioes
dc.date.accessioned2010-05-08T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-03-02T09:39:27Z-
dc.date.available2010-05-08T04:00:20Z-
dc.date.available2018-03-02T09:39:27Z-
dc.date.issued1999es
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/3534-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.relation.ispartofAnuario de filosofía, psicología y sociología-
dc.sourceAnuario de filosofía, psicología y sociología. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998- ISSN 1139-8132, n.2, 1999, p. 121es
dc.subject61 Psicologíaes
dc.titleIdeologías y perversiones de la calidad educativa: un punto de vista psicosociológicoes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet237190es
dc.identifier.crisid2053-
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
dc.identifier.ulpgces
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.orcid0000-0002-2156-1427-
crisitem.author.fullNameYounis Hernández, José Antonio-
Appears in Collections:Anu. filos. psicol. sociol. n.2, 1999 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (19,31 MB)
Show simple item record

Page view(s)

175
checked on Mar 1, 2025

Download(s)

351
checked on Mar 1, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.