Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/3528
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEscandell, M. O.es
dc.contributor.authorPérez-Martell, Estheres
dc.contributor.authorRubio Michavila, Constanzaes
dc.contributor.authorRubio Royo, Franciscoes
dc.date.accessioned2010-05-08T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-03-02T09:39:06Z-
dc.date.available2010-05-08T04:00:15Z-
dc.date.available2018-03-02T09:39:06Z-
dc.date.issued1999es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/3528-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.relation.ispartofAnuario de filosofía, psicología y sociología-
dc.sourceAnuario de filosofía, psicología y sociología. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998- ISSN 1139-8132, n.2, 1999, p. 111es
dc.subject61 Psicologíaes
dc.titleAlgunas pautas para la calidad de la docencia: integración de Internet en las clases masificadases
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet237190es
dc.identifier.crisid1165;-;-;274-
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.orcid0000-0002-5228-5533-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.fullNameEscandell Bermúdez, María Olga-
crisitem.author.fullNamePérez Martell, María Esther-
crisitem.author.fullNameRubio Royo, Francisco-
Appears in Collections:Anu. filos. psicol. sociol. n.2, 1999 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (12,26 MB)
Show simple item record

Page view(s)

88
checked on Aug 3, 2024

Download(s)

110
checked on Aug 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.