Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/22155
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorJodar Sánchez, José Antonioen_US
dc.date.accessioned2017-06-13T02:30:59Z-
dc.date.accessioned2018-03-16T09:14:53Z-
dc.date.available2017-06-13T02:30:59Z-
dc.date.available2018-03-16T09:14:53Z-
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.issn0213-0610en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/22155-
dc.description.abstractLa filosofia del pedagog suís Pestalozzi es veuen actualitzades avui en les pràctiques educatives de Finlàndia. Aquest país nòrdic promou, entre d'altres mesures, una educació inclusiva basada en la cooperació, la experimentació i la interacció amb la natura. Un dels aspectes que més necessita la seva inclusió social són els models de famílies no tradicionals. Parlem de famílies que representen la diversitat sexual de la nostra societat, tal com famílies de pares homosexuals i famílies monoparentals. La nostra proposta intenta obrir els ulls dels alumnes de primària del País Basc, parlants nadius de l'euskera o immigrants amb una altra llengüa nativa, respecte a aquest tema. Ho fem amb el conte Iris eta Lila, i una proposta d'activitats adaptables a les necessitats específiques del contexte d'ensenyament.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagefraen_US
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaen_US
dc.sourceEl Guiniguada. Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación, [ISSN 2386-3374], v. 26, p. 26-33en_US
dc.subject58 Pedagogíaes
dc.subject531204 Educaciónes
dc.subject.otherPestalozzies
dc.subject.otherFinlandiaes
dc.subject.otherEuskeraes
dc.subject.otherDiversidad secuales
dc.subject.otherEducación inclusivaes
dc.titlePestalozzi Avui: Finlàndia i l’Ensenyament de l’Euskeraen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347-
dc.identifier.crisid--
dc.description.lastpage33-
dc.description.firstpage26-
dc.relation.volume26-
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoen_US
dc.identifier.external--
dc.identifier.ulpgces
dc.description.sellofecytSello FECYT
dc.description.esciESCI
dc.description.dialnetimpact0,02
dc.description.dialnetqQ4
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Colección:Guiniguada. 3ª Etapa.n.26, 2017 
Artículos
miniatura
Adobe PDF (273,11 kB)
Vista resumida

Visitas

204
actualizado el 30-nov-2024

Descargas

172
actualizado el 30-nov-2024

Google ScholarTM

Verifica


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.