Identificador persistente para citar o vincular este elemento:
http://hdl.handle.net/10553/22155
Campo DC | Valor | idioma |
---|---|---|
dc.contributor.author | Jodar Sánchez, José Antonio | en_US |
dc.date.accessioned | 2017-06-13T02:30:59Z | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-16T09:14:53Z | - |
dc.date.available | 2017-06-13T02:30:59Z | - |
dc.date.available | 2018-03-16T09:14:53Z | - |
dc.date.issued | 2017 | en_US |
dc.identifier.issn | 0213-0610 | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10553/22155 | - |
dc.description.abstract | La filosofia del pedagog suís Pestalozzi es veuen actualitzades avui en les pràctiques educatives de Finlàndia. Aquest país nòrdic promou, entre d'altres mesures, una educació inclusiva basada en la cooperació, la experimentació i la interacció amb la natura. Un dels aspectes que més necessita la seva inclusió social són els models de famílies no tradicionals. Parlem de famílies que representen la diversitat sexual de la nostra societat, tal com famílies de pares homosexuals i famílies monoparentals. La nostra proposta intenta obrir els ulls dels alumnes de primària del País Basc, parlants nadius de l'euskera o immigrants amb una altra llengüa nativa, respecte a aquest tema. Ho fem amb el conte Iris eta Lila, i una proposta d'activitats adaptables a les necessitats específiques del contexte d'ensenyament. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.language | fra | en_US |
dc.relation.ispartof | El Guiniguada | en_US |
dc.source | El Guiniguada. Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación, [ISSN 2386-3374], v. 26, p. 26-33 | en_US |
dc.subject | 58 Pedagogía | es |
dc.subject | 531204 Educación | es |
dc.subject.other | Pestalozzi | es |
dc.subject.other | Finlandia | es |
dc.subject.other | Euskera | es |
dc.subject.other | Diversidad secual | es |
dc.subject.other | Educación inclusiva | es |
dc.title | Pestalozzi Avui: Finlàndia i l’Ensenyament de l’Euskera | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.compliance.driver | 1 | es |
dc.identifier.absysnet | 235347 | - |
dc.identifier.crisid | - | - |
dc.description.lastpage | 33 | - |
dc.description.firstpage | 26 | - |
dc.relation.volume | 26 | - |
dc.investigacion | Artes y Humanidades | es |
dc.rights.accessrights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type2 | Artículo | en_US |
dc.identifier.external | - | - |
dc.identifier.ulpgc | Sí | es |
dc.description.sellofecyt | Sello FECYT | |
dc.description.esci | ESCI | |
dc.description.dialnetimpact | 0,02 | |
dc.description.dialnetq | Q4 | |
dc.description.erihplus | ERIH PLUS | |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | Con texto completo | - |
Colección: | Guiniguada. 3ª Etapa.n.26, 2017 Artículos |
Visitas
204
actualizado el 30-nov-2024
Descargas
172
actualizado el 30-nov-2024
Google ScholarTM
Verifica
Comparte
Exporta metadatos
Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.