Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/22155
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJodar Sánchez, José Antonioen_US
dc.date.accessioned2017-06-13T02:30:59Z-
dc.date.accessioned2018-03-16T09:14:53Z-
dc.date.available2017-06-13T02:30:59Z-
dc.date.available2018-03-16T09:14:53Z-
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.issn0213-0610en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/22155-
dc.description.abstractLa filosofia del pedagog suís Pestalozzi es veuen actualitzades avui en les pràctiques educatives de Finlàndia. Aquest país nòrdic promou, entre d'altres mesures, una educació inclusiva basada en la cooperació, la experimentació i la interacció amb la natura. Un dels aspectes que més necessita la seva inclusió social són els models de famílies no tradicionals. Parlem de famílies que representen la diversitat sexual de la nostra societat, tal com famílies de pares homosexuals i famílies monoparentals. La nostra proposta intenta obrir els ulls dels alumnes de primària del País Basc, parlants nadius de l'euskera o immigrants amb una altra llengüa nativa, respecte a aquest tema. Ho fem amb el conte Iris eta Lila, i una proposta d'activitats adaptables a les necessitats específiques del contexte d'ensenyament.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagefraen_US
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaen_US
dc.sourceEl Guiniguada. Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación, [ISSN 2386-3374], v. 26, p. 26-33en_US
dc.subject58 Pedagogíaes
dc.subject531204 Educaciónes
dc.subject.otherPestalozzies
dc.subject.otherFinlandiaes
dc.subject.otherEuskeraes
dc.subject.otherDiversidad secuales
dc.subject.otherEducación inclusivaes
dc.titlePestalozzi Avui: Finlàndia i l’Ensenyament de l’Euskeraen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347-
dc.identifier.crisid--
dc.description.lastpage33-
dc.description.firstpage26-
dc.relation.volume26-
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoen_US
dc.identifier.external--
dc.identifier.ulpgces
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Appears in Collections:Guiniguada. 3ª Etapa.n.26, 2017 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (273,11 kB)
Show simple item record

Page view(s)

183
checked on Jul 20, 2024

Download(s)

158
checked on Jul 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.