Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/20669
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPrendes-Espinosa, María Pazen_US
dc.contributor.authorCastañeda-Quintero, Lindaen_US
dc.contributor.authorSolano Fernández, Isabel Mªen_US
dc.contributor.authorRoig-Vila, Rosabelen_US
dc.contributor.authorAguiar Perera, Mª Victoriaen_US
dc.contributor.authorSerrano-Sánchez, José Luisen_US
dc.date.accessioned2017-02-25T03:30:50Z-
dc.date.accessioned2018-03-16T09:13:49Z-
dc.date.available2017-02-25T03:30:50Z-
dc.date.available2018-03-16T09:13:49Z-
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.issn1134-4032en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/20669-
dc.description.abstractEste artículo describe el proceso completo de validación del instrumento de recogida de información del proyecto CAPPLE. La validación del instrumento –un cuestionario onlinepretende garantizar la fiabilidad, validez, pertinencia y la funcionalidad del proceso de recogida.es
dc.description.abstractThis article describes the entire process of validating the data collection instrument of the CAPPLE project. The validation of the instrument (an online survey) aims to ensure the reliability, validity, relevance and functionality of the collection process.en
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofRevista Electronica de Investigacion y Evaluacion Educativaen_US
dc.rightsby-nc-ndes
dc.sourceRELIEVE: Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa [ISSN 1134-4032], v. 22 (2), 7228en_US
dc.subject6104 Psicopedagogíaes
dc.subject610402 Métodos educativoses
dc.subject.otherEntornos personales de aprendizajees
dc.subject.otherValidación de cuestionarioes
dc.subject.otherPLEes
dc.subject.otherAutopercepciónes
dc.subject.otherManagement of the learning processen
dc.subject.otherCommunicationen
dc.titleValidación de un cuestionario sobre hábitos de trabajo y aprendizaje para futuros profesionales: explorar los entornos personales de aprendizajeen_US
dc.title.alternativeValidation of a questionnaire on work and learning habits for future professionals: exploring personal learning environmentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/Articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.7203/relieve.22.2.7228
dc.identifier.scopus85011961084
dc.identifier.isi000393467300006-
dc.contributor.authorscopusid26026052900
dc.contributor.authorscopusid57193252146
dc.contributor.authorscopusid57193241347
dc.contributor.authorscopusid56246588700
dc.contributor.authorscopusid56737194700
dc.contributor.authorscopusid56728397000
dc.identifier.crisid-;-;-;-;2085;--
dc.identifier.eissn1134-4032-
dc.identifier.issue2-
dc.relation.volume22-
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.contributor.daisngid3178638
dc.contributor.daisngid2355893
dc.contributor.daisngid13695879
dc.contributor.daisngid2729558
dc.contributor.daisngid21120635
dc.contributor.daisngid7601101
dc.identifier.external2085-
dc.identifier.externalWOS:000393467300006-
dc.contributor.wosstandardWOS:Prendes-Espinosa, MP
dc.contributor.wosstandardWOS:Castaneda-Quintero, L
dc.contributor.wosstandardWOS:Solano-Fernandez, IM
dc.contributor.wosstandardWOS:Roig-Vila, R
dc.contributor.wosstandardWOS:Aguiar-Perera, MV
dc.contributor.wosstandardWOS:Serrano-Sanchez, JL
dc.date.coverdateEnero 2016
dc.identifier.ulpgces
dc.description.sjr0,509
dc.description.sjrqQ2
dc.description.sellofecytSello FECYT
dc.description.esciESCI
dc.description.dialnetimpact1,623
dc.description.dialnetqQ1
dc.description.dialnetdD1
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.author.deptDepartamento de Educación-
crisitem.author.orcid0000-0003-0017-9058-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Ciencias Históricas-
crisitem.author.fullNameAguiar Perera, María Victoria-
Appears in Collections:Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (502 kB)
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.