Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/17327
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSuárez Robaina, Juana-Rosa-
dc.date.accessioned2016-06-09T02:30:27Z-
dc.date.accessioned2018-03-15T14:36:36Z-
dc.date.available2016-06-09T02:30:27Z-
dc.date.available2018-03-15T14:36:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn0213-0610-
dc.identifier.otherWoS-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/17327-
dc.formatapplication/pdf-
dc.languagespa-
dc.relation.ispartofEl Guiniguada-
dc.sourceEl Guiniguada. Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación, [S.l.], v. 25, p.06-09 , abr. 2016. ISSN 2386-3374-
dc.subject58 Pedagogía-
dc.subject531204 Educación-
dc.titlePedagogía del Quijote: a modo de introducción-
dc.title.alternativeScience and Don Quixote: its use as a teaching resource-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article-
dc.typeArticle-
dc.identifier.isi000215088500003-
dc.compliance.driver1-
dc.identifier.absysnet235347-
dc.identifier.crisid3404-
dc.identifier.eissn2386-3374-
dc.description.lastpage25-
dc.description.firstpage16-
dc.relation.volume24-
dc.investigacionArtes y Humanidades-
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.type2Artículo-
dc.contributor.daisngid6133829-
dc.description.numberofpages10-
dc.contributor.wosstandardWOS:Jimenez, ER-
dc.date.coverdate2015-
dc.identifier.ulpgces
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptGIR Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
crisitem.author.orcid0000-0002-5391-7344-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Educación-
crisitem.author.fullNameSuárez Robaina, Juana Rosa-
Appears in Collections:Guiniguada. 3ª Etapa.n.24, 2015 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (208,67 kB)
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.