Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/15849
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorSamson, Richarden_US
dc.date.accessioned2016-02-23T03:31:40Z
dc.date.accessioned2018-02-21T14:33:41Z-
dc.date.available2016-02-23T03:31:40Z
dc.date.available2018-02-21T14:33:41Z-
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/15849-
dc.description.abstractWeb meetings have recently become a common tool for eLearning in higher education. But what are they used for? How well do they work? How do they fit into the pedagogical context? In this paper, the wider context of social and technological change over recent years is discussed and, in this light, the (mis)use of webinars to recreate traditional classroom dynamics online is held up to criticism. Possible future educational fits for this technology are indicated. es
dc.formatapplication/pdfes
dc.languageengen_US
dc.sourceI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en al ámbito de las TIC (2014)en_US
dc.subject58 Pedagogíaes
dc.subject580101 Medios audiovisualeses
dc.subject.otherEducación superiores
dc.titleWebinars in higher education: use and misuseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten_US
dc.typeConferenceObjecten_US
dc.relation.conferenceI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2014)en_US
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet719136-
dc.identifier.crisid-
dc.investigacionIngeniería y Arquitecturaes
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Actas de congresosen_US
dc.identifier.supplement--
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.event.eventsstartdate27-11-2014-
crisitem.event.eventsenddate28-11-2014-
Colección:Actas de congresos
miniatura
Adobe PDF (150,62 kB)
Vista resumida

Visitas

94
actualizado el 31-ago-2024

Descargas

105
actualizado el 31-ago-2024

Google ScholarTM

Verifica


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.