LFE, Rev. leng. fines específ. n.21, 2015 
Collection home page

SUMARIO

Artículos

 

Reseñas

  • Antonio Jiménez Muñoz. Blaj-Ward, L. (2014). Resarching contexts, practices and pedagogies in english por academic purposes. Basingstoke: Palgrave Macmillan, pp 204

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 6 of 6
TitleAuthor(s)Issue DateTypePreview
Los objetos de aprendizaje en la enseñanza del vocabulario específico del inglés para la Conservación y RestauraciónRío Rey, Carmen2015Artículo0233536_00021_0006.pdf.jpg
The implementation of effective dual-language programsMuszynska, Barbara; Gómez Parra, Mª Elena2015Artículo0233536_00021_0005.pdf.jpg
Author stance in doctoral dissertations of native and non-native speakers of English: a corpus-based study on epistemic adverbsAğçam, Reyhan2015Artículo0233536_00021_0004.pdf.jpg
¿Cuán gramaticalmente complejos son los títulos de los artículos científicos en las ciencias naturales?Entralgo, Johanna; Salager-Meyer, Françoise; Luzardo Briceño, Marianela2015Artículo0233536_00021_0003.pdf.jpg
Corpora in the Social Sciences- How corpus-based appraches can support qualitative interview analysesFest, Jennifer2015Artículo0233536_00021_0002.pdf.jpg
Grammatical means of textual cohesion in appellate courtNadova, Zuzana2015Artículo0233536_00021_0001.pdf.jpg
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 6 of 6