Please use this identifier to cite or link to this item:
https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136046
Title: | Study on the Effect of an Individualized Intervention in High School Students Using Large Language Models |
Authors: | Ojeda Suárez, Gabriel Ravelo-García, Antonio G. Moreno Gázquez,Juan Daniel |
UNESCO Clasification: | 610608 Motivación 58 Pedagogía |
Keywords: | ChatGPT Personalized learning Motivation |
Issue Date: | 2024 |
Conference: | XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) |
URI: | https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136046 |
ISBN: | 978-84-09-63206-0 |
Source: | Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 131-132, (Noviembre 2024) |
Appears in Collections: | Conference proceedings |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.