Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136046
Title: Study on the Effect of an Individualized Intervention in High School Students Using Large Language Models
Authors: Ojeda Suárez, Gabriel
Ravelo-García, Antonio G.
Moreno Gázquez,Juan Daniel
UNESCO Clasification: 610608 Motivación
58 Pedagogía
Keywords: ChatGPT
Personalized learning
Motivation
Issue Date: 2024
Conference: XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) 
URI: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136046
ISBN: 978-84-09-63206-0
Source: Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 131-132, (Noviembre 2024)
Appears in Collections:Conference proceedings
Show full item record
Adobe PDF (787,12 kB)

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.