Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/136018
Title: Fostering Inclusive Innovation - how student’s projects prepared for Universal Design classes shifted their mindset
Authors: Anna Sieroń
UNESCO Clasification: 33 Ciencias tecnológicas
580107 Métodos pedagógicos
Keywords: Universal Design
Project-Based Learning
Inclusivity
Innovation
Issue Date: 2024
Publisher: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) 
Conference: XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) 
URI: http://hdl.handle.net/10553/136018
ISBN: 978-84-09-63206-0
Source: Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 77-78, (Noviembre 2024)
Appears in Collections:Actas de congresos
Adobe PDF (759,67 kB)
Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.