Identificador persistente para citar o vincular este elemento:
https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/135976
Título: | Evaluation of the Applicability of the Flipped Classroom in Higher Education from a Multidisciplinary Approach | Autores/as: | Vega-Moreno, Daura Fernández-Monroy, Margarita Sánchez-Cuervo, Margarita Esther García Santana, Arminda Melián-Alzola, Lucía Granado Suárez, Isabel Sonia Pérez Martín, Lucas Andrés Mesa Mendoza, Margarita |
Clasificación UNESCO: | 580107 Métodos pedagógicos | Palabras clave: | Learning methodology Active learning Multidisciplinary approach Etudent autonomy Teacher as coach |
Fecha de publicación: | 2024 | Editor/a: | Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) | Conferencia: | XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) | URI: | https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/135976 | ISBN: | 978-84-09-63206-0 | Fuente: | Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 39-40, (Noviembre 2024) |
Appears in Collections: | Actas de congresos |
Page view(s)
35
checked on May 17, 2025
Download(s)
11
checked on May 17, 2025
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.